Atıf Formatları
AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Sağlam, "THE EFFECT OF SHOPPING MALL ATMOSPHERE ELEMENTS ON SHOPPING VALUE AND SHOPPING BEHAVIOR PATTERNS OF CONSUMERS: INVESTIGATION OF THE MEDIATOR ROLE OF SHOPPING VALUE," AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ , vol.12, pp.298-321, 2020

Sağlam, M. 2020. THE EFFECT OF SHOPPING MALL ATMOSPHERE ELEMENTS ON SHOPPING VALUE AND SHOPPING BEHAVIOR PATTERNS OF CONSUMERS: INVESTIGATION OF THE MEDIATOR ROLE OF SHOPPING VALUE. AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ , 298-321.

Sağlam, M., (2020). THE EFFECT OF SHOPPING MALL ATMOSPHERE ELEMENTS ON SHOPPING VALUE AND SHOPPING BEHAVIOR PATTERNS OF CONSUMERS: INVESTIGATION OF THE MEDIATOR ROLE OF SHOPPING VALUE . AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ (pp.298-321).

Sağlam, MEHMET. "THE EFFECT OF SHOPPING MALL ATMOSPHERE ELEMENTS ON SHOPPING VALUE AND SHOPPING BEHAVIOR PATTERNS OF CONSUMERS: INVESTIGATION OF THE MEDIATOR ROLE OF SHOPPING VALUE," AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ, 2020

Sağlam, MEHMET. "THE EFFECT OF SHOPPING MALL ATMOSPHERE ELEMENTS ON SHOPPING VALUE AND SHOPPING BEHAVIOR PATTERNS OF CONSUMERS: INVESTIGATION OF THE MEDIATOR ROLE OF SHOPPING VALUE." AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ , pp.298-321, 2020

Sağlam, M. (2020) . "THE EFFECT OF SHOPPING MALL ATMOSPHERE ELEMENTS ON SHOPPING VALUE AND SHOPPING BEHAVIOR PATTERNS OF CONSUMERS: INVESTIGATION OF THE MEDIATOR ROLE OF SHOPPING VALUE." AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ , pp.298-321.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET SAĞLAM}, title={THE EFFECT OF SHOPPING MALL ATMOSPHERE ELEMENTS ON SHOPPING VALUE AND SHOPPING BEHAVIOR PATTERNS OF CONSUMERS: INVESTIGATION OF THE MEDIATOR ROLE OF SHOPPING VALUE}, congress name={AVM ATMOSFERİ UNSURLARININ ALIŞVERİŞ DEĞERİ VE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ALIŞVERİŞ DEĞERİNİN ARACI ROLÜNÜN İNCELENMESİ}, city={}, country={}, year={2020}, pages={298-321} }