Atıf Formatları
Dijital Çağın Eğlenceli Dili Emojiler: Reklamcılıkta Emoji Kullanımları Üzerine Bir Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Ö. Güven, "Dijital Çağın Eğlenceli Dili Emojiler: Reklamcılıkta Emoji Kullanımları Üzerine Bir Değerlendirme," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2, pp.77-90, 2018

Güven, G. Ö. 2018. Dijital Çağın Eğlenceli Dili Emojiler: Reklamcılıkta Emoji Kullanımları Üzerine Bir Değerlendirme. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2 , 77-90.

Güven, G. Ö., (2018). Dijital Çağın Eğlenceli Dili Emojiler: Reklamcılıkta Emoji Kullanımları Üzerine Bir Değerlendirme. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2, 77-90.

Güven, GURUR. "Dijital Çağın Eğlenceli Dili Emojiler: Reklamcılıkta Emoji Kullanımları Üzerine Bir Değerlendirme," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2, 77-90, 2018

Güven, GURUR Ö. . "Dijital Çağın Eğlenceli Dili Emojiler: Reklamcılıkta Emoji Kullanımları Üzerine Bir Değerlendirme." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2, pp.77-90, 2018

Güven, G. Ö. (2018) . "Dijital Çağın Eğlenceli Dili Emojiler: Reklamcılıkta Emoji Kullanımları Üzerine Bir Değerlendirme." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.2, pp.77-90.

@article{article, author={GURUR ÖYKÜM GÜVEN}, title={Dijital Çağın Eğlenceli Dili Emojiler: Reklamcılıkta Emoji Kullanımları Üzerine Bir Değerlendirme}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2018, pages={77-90} }