H. Ö. ÖZDEMİR ÇAKIR, "KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK, TÜKETİCİ-FİRMA ÖZDEŞLEŞMESİ, MARKA PRESTİJİ VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ," Intermedia International e-Journal , 2020
ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. 2020. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK, TÜKETİCİ-FİRMA ÖZDEŞLEŞMESİ, MARKA PRESTİJİ VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. Intermedia International e-Journal .
ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö., (2020). KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK, TÜKETİCİ-FİRMA ÖZDEŞLEŞMESİ, MARKA PRESTİJİ VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. Intermedia International e-Journal .
ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL. "KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK, TÜKETİCİ-FİRMA ÖZDEŞLEŞMESİ, MARKA PRESTİJİ VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ," Intermedia International e-Journal , 2020
ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL Ö. . "KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK, TÜKETİCİ-FİRMA ÖZDEŞLEŞMESİ, MARKA PRESTİJİ VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ." Intermedia International e-Journal , 2020
ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. (2020) . "KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK, TÜKETİCİ-FİRMA ÖZDEŞLEŞMESİ, MARKA PRESTİJİ VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ." Intermedia International e-Journal .
@article{article, author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK, TÜKETİCİ-FİRMA ÖZDEŞLEŞMESİ, MARKA PRESTİJİ VE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ}, journal={Intermedia International e-Journal}, year=2020}