M. SAĞLAM, "Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek," In İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI , İstanbul: Gazi Kitabevi, 2021, pp.171-198.
SAĞLAM, M. Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek. 2021. In İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI , Gazi Kitabevi, İstanbul, 171-198.
SAĞLAM, M., (2021). Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek. İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI (pp.171-198), İstanbul: Gazi Kitabevi.
SAĞLAM, MEHMET. "Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek." In İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI , 171-198. İstanbul: Gazi Kitabevi, 2021
SAĞLAM, MEHMET. "Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek." İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI , Gazi Kitabevi, 2021, pp.171-198.
SAĞLAM, M. (2021) "Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek", İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI . İstanbul: Gazi Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET SAĞLAM}, chaptertitle={Dijital ve Mobil Pazarlama Bağlamında İzinli Pazarlamayı Yeniden Düşünmek}, booktitle={ İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={İstanbul},year={2021} }