C. UZKURT Et Al. , "İşletmeler İçin Pazar Bilgisi Yeteneğinin Önemi ve Pazarlama Performansına Etkileri:500 Büyük Firma Üzerinde Bir Araştırma," İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2, pp.7-35, 2006
UZKURT, C. Et Al. 2006. İşletmeler İçin Pazar Bilgisi Yeteneğinin Önemi ve Pazarlama Performansına Etkileri:500 Büyük Firma Üzerinde Bir Araştırma. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2 , 7-35.
UZKURT, C., TORLAK, Ö., & ÖZMEN, M., (2006). İşletmeler İçin Pazar Bilgisi Yeteneğinin Önemi ve Pazarlama Performansına Etkileri:500 Büyük Firma Üzerinde Bir Araştırma. İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2, 7-35.
UZKURT, CEVAHİR, ÖMER TORLAK, And MÜJDAT ÖZMEN. "İşletmeler İçin Pazar Bilgisi Yeteneğinin Önemi ve Pazarlama Performansına Etkileri:500 Büyük Firma Üzerinde Bir Araştırma," İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2, 7-35, 2006
UZKURT, CEVAHİR Et Al. "İşletmeler İçin Pazar Bilgisi Yeteneğinin Önemi ve Pazarlama Performansına Etkileri:500 Büyük Firma Üzerinde Bir Araştırma." İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2, pp.7-35, 2006
UZKURT, C. TORLAK, Ö. And ÖZMEN, M. (2006) . "İşletmeler İçin Pazar Bilgisi Yeteneğinin Önemi ve Pazarlama Performansına Etkileri:500 Büyük Firma Üzerinde Bir Araştırma." İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2, pp.7-35.
@article{article, author={CEVAHİR UZKURT Et Al. }, title={İşletmeler İçin Pazar Bilgisi Yeteneğinin Önemi ve Pazarlama Performansına Etkileri:500 Büyük Firma Üzerinde Bir Araştırma}, journal={İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2006, pages={7-35} }