A. T. KARABULUT, "Elektronik Ticaret (E-Ticaret) Yapan İşletmelerin Alan Adlarının Bireylerin Bu İşletmeleri Tercihleri Üzerindeki Etkisi ve Bir Uygulama," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1, pp.97-118, 2016
KARABULUT, A. T. 2016. Elektronik Ticaret (E-Ticaret) Yapan İşletmelerin Alan Adlarının Bireylerin Bu İşletmeleri Tercihleri Üzerindeki Etkisi ve Bir Uygulama. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1 , 97-118.
KARABULUT, A. T., (2016). Elektronik Ticaret (E-Ticaret) Yapan İşletmelerin Alan Adlarının Bireylerin Bu İşletmeleri Tercihleri Üzerindeki Etkisi ve Bir Uygulama. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1, 97-118.
KARABULUT, AHU. "Elektronik Ticaret (E-Ticaret) Yapan İşletmelerin Alan Adlarının Bireylerin Bu İşletmeleri Tercihleri Üzerindeki Etkisi ve Bir Uygulama," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1, 97-118, 2016
KARABULUT, AHU T. . "Elektronik Ticaret (E-Ticaret) Yapan İşletmelerin Alan Adlarının Bireylerin Bu İşletmeleri Tercihleri Üzerindeki Etkisi ve Bir Uygulama." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1, pp.97-118, 2016
KARABULUT, A. T. (2016) . "Elektronik Ticaret (E-Ticaret) Yapan İşletmelerin Alan Adlarının Bireylerin Bu İşletmeleri Tercihleri Üzerindeki Etkisi ve Bir Uygulama." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1, pp.97-118.
@article{article, author={AHU TUĞBA KARABULUT}, title={Elektronik Ticaret (E-Ticaret) Yapan İşletmelerin Alan Adlarının Bireylerin Bu İşletmeleri Tercihleri Üzerindeki Etkisi ve Bir Uygulama}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={97-118} }