T. Zeylan And R. G. ÖZTÜRK, "TÜRKİYE’DEKİ SEYAHAT ACENTELERİ AÇISINDAN MOBİL PAZARLAMANIN ÖNEMİ PAZARLAMANIN ÖNEMİ," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, pp.73-95, 2019
Zeylan, T. And ÖZTÜRK, R. G. 2019. TÜRKİYE’DEKİ SEYAHAT ACENTELERİ AÇISINDAN MOBİL PAZARLAMANIN ÖNEMİ PAZARLAMANIN ÖNEMİ. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2 , 73-95.
Zeylan, T., & ÖZTÜRK, R. G., (2019). TÜRKİYE’DEKİ SEYAHAT ACENTELERİ AÇISINDAN MOBİL PAZARLAMANIN ÖNEMİ PAZARLAMANIN ÖNEMİ. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, 73-95.
Zeylan, Tuğça, And RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK. "TÜRKİYE’DEKİ SEYAHAT ACENTELERİ AÇISINDAN MOBİL PAZARLAMANIN ÖNEMİ PAZARLAMANIN ÖNEMİ," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, 73-95, 2019
Zeylan, Tuğça And ÖZTÜRK, RUKİYE G. . "TÜRKİYE’DEKİ SEYAHAT ACENTELERİ AÇISINDAN MOBİL PAZARLAMANIN ÖNEMİ PAZARLAMANIN ÖNEMİ." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, pp.73-95, 2019
Zeylan, T. And ÖZTÜRK, R. G. (2019) . "TÜRKİYE’DEKİ SEYAHAT ACENTELERİ AÇISINDAN MOBİL PAZARLAMANIN ÖNEMİ PAZARLAMANIN ÖNEMİ." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.2, no.2, pp.73-95.
@article{article, author={Tuğça Zeylan And author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, title={TÜRKİYE’DEKİ SEYAHAT ACENTELERİ AÇISINDAN MOBİL PAZARLAMANIN ÖNEMİ PAZARLAMANIN ÖNEMİ}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2019, pages={73-95} }