Atıf Formatları
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KRİTİK VE ANALİTİK DÜŞÜNME BECERİLERİNİN- EĞILIMLERININ İNCELEMESİ: İSTANBUL ÜMRANİYE öRNEĞİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. PARLAR, "RE VIE OF CRITICAL THINKING AND ANAL CAL SKILLS OF CLASSROOM TEA CHERS: THE CASE OF ISTANBUL, ÜMRANİYE," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1 (15.yıl), pp.45-72, 2016

PARLAR, H. 2016. RE VIE OF CRITICAL THINKING AND ANAL CAL SKILLS OF CLASSROOM TEA CHERS: THE CASE OF ISTANBUL, ÜMRANİYE. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1 (15.yıl) , 45-72.

PARLAR, H., (2016). RE VIE OF CRITICAL THINKING AND ANAL CAL SKILLS OF CLASSROOM TEA CHERS: THE CASE OF ISTANBUL, ÜMRANİYE. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1 (15.yıl), 45-72.

PARLAR, HANİFİ. "RE VIE OF CRITICAL THINKING AND ANAL CAL SKILLS OF CLASSROOM TEA CHERS: THE CASE OF ISTANBUL, ÜMRANİYE," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1 (15.yıl), 45-72, 2016

PARLAR, HANİFİ. "RE VIE OF CRITICAL THINKING AND ANAL CAL SKILLS OF CLASSROOM TEA CHERS: THE CASE OF ISTANBUL, ÜMRANİYE." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1 (15.yıl), pp.45-72, 2016

PARLAR, H. (2016) . "RE VIE OF CRITICAL THINKING AND ANAL CAL SKILLS OF CLASSROOM TEA CHERS: THE CASE OF ISTANBUL, ÜMRANİYE." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29/1 (15.yıl), pp.45-72.

@article{article, author={HANİFİ PARLAR}, title={RE VIE OF CRITICAL THINKING AND ANAL CAL SKILLS OF CLASSROOM TEA CHERS: THE CASE OF ISTANBUL, ÜMRANİYE}, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={45-72} }