G. ÖYMEN, "Marka Sadakati Yaratmada Dinin Rolü," In Medya ve Din , İstanbul: Köprü Yayımevi, 2014, pp.325-351.
ÖYMEN, G. Marka Sadakati Yaratmada Dinin Rolü. 2014. In Medya ve Din , Köprü Yayımevi, İstanbul, 325-351.
ÖYMEN, G., (2014). Marka Sadakati Yaratmada Dinin Rolü. Medya ve Din (pp.325-351), İstanbul: Köprü Yayımevi.
ÖYMEN, GÖZDE. "Marka Sadakati Yaratmada Dinin Rolü." In Medya ve Din , 325-351. İstanbul: Köprü Yayımevi, 2014
ÖYMEN, GÖZDE Ö. . "Marka Sadakati Yaratmada Dinin Rolü." Medya ve Din , Köprü Yayımevi, 2014, pp.325-351.
ÖYMEN, G. (2014) "Marka Sadakati Yaratmada Dinin Rolü", Medya ve Din . İstanbul: Köprü Yayımevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ}, chaptertitle={Marka Sadakati Yaratmada Dinin Rolü}, booktitle={ Medya ve Din}, publisher={Köprü Yayımevi}, city={İstanbul},year={2014} }