F. EL HALOUI And E. İ. DEVELİ, "Sosyal Medya Kullanıcılarının Özelliklerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi: Türkiye’deki Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Nicel Bir Araştırma," Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR) , vol.2, no.1, pp.20-39, 2023
EL HALOUI, F. And DEVELİ, E. İ. 2023. Sosyal Medya Kullanıcılarının Özelliklerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi: Türkiye’deki Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Nicel Bir Araştırma. Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR) , vol.2, no.1 , 20-39.
EL HALOUI, F., & DEVELİ, E. İ., (2023). Sosyal Medya Kullanıcılarının Özelliklerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi: Türkiye’deki Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Nicel Bir Araştırma. Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR) , vol.2, no.1, 20-39.
EL HALOUI, FATIMA-ZAHRA, And EVRİM İLDEM DEVELİ. "Sosyal Medya Kullanıcılarının Özelliklerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi: Türkiye’deki Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Nicel Bir Araştırma," Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR) , vol.2, no.1, 20-39, 2023
EL HALOUI, FATIMA-ZAHRA E. And DEVELİ, EVRİM İ. . "Sosyal Medya Kullanıcılarının Özelliklerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi: Türkiye’deki Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Nicel Bir Araştırma." Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR) , vol.2, no.1, pp.20-39, 2023
EL HALOUI, F. And DEVELİ, E. İ. (2023) . "Sosyal Medya Kullanıcılarının Özelliklerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi: Türkiye’deki Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Nicel Bir Araştırma." Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR) , vol.2, no.1, pp.20-39.
@article{article, author={FATIMA-ZAHRA EL HALOUI And author={EVRİM İLDEM DEVELİ}, title={Sosyal Medya Kullanıcılarının Özelliklerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi: Türkiye’deki Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Nicel Bir Araştırma}, journal={Turkish Journal of Marketing Research (TUJOMR)}, year=2023, pages={20-39} }