E. TATLI, "ÇEVRECİ TÜKETİCİLERE ULAŞMAYA ÇALIŞAN BİR İLETİŞİM YÖNTEMİOLARAK YEŞİL REKLAMCILIK: KURAMSAL BİR ÇERÇEVE," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.21, pp.165-178, 2018
TATLI, E. 2018. ÇEVRECİ TÜKETİCİLERE ULAŞMAYA ÇALIŞAN BİR İLETİŞİM YÖNTEMİOLARAK YEŞİL REKLAMCILIK: KURAMSAL BİR ÇERÇEVE. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.21 , 165-178.
TATLI, E., (2018). ÇEVRECİ TÜKETİCİLERE ULAŞMAYA ÇALIŞAN BİR İLETİŞİM YÖNTEMİOLARAK YEŞİL REKLAMCILIK: KURAMSAL BİR ÇERÇEVE. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.21, 165-178.
TATLI, ERDEM. "ÇEVRECİ TÜKETİCİLERE ULAŞMAYA ÇALIŞAN BİR İLETİŞİM YÖNTEMİOLARAK YEŞİL REKLAMCILIK: KURAMSAL BİR ÇERÇEVE," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.21, 165-178, 2018
TATLI, ERDEM. "ÇEVRECİ TÜKETİCİLERE ULAŞMAYA ÇALIŞAN BİR İLETİŞİM YÖNTEMİOLARAK YEŞİL REKLAMCILIK: KURAMSAL BİR ÇERÇEVE." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.21, pp.165-178, 2018
TATLI, E. (2018) . "ÇEVRECİ TÜKETİCİLERE ULAŞMAYA ÇALIŞAN BİR İLETİŞİM YÖNTEMİOLARAK YEŞİL REKLAMCILIK: KURAMSAL BİR ÇERÇEVE." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.21, pp.165-178.
@article{article, author={ERDEM TATLI}, title={ÇEVRECİ TÜKETİCİLERE ULAŞMAYA ÇALIŞAN BİR İLETİŞİM YÖNTEMİOLARAK YEŞİL REKLAMCILIK: KURAMSAL BİR ÇERÇEVE}, journal={Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={165-178} }