R. G. ÖZTÜRK And H. Ö. ÖZDEMİR ÇAKIR, "The Role of Country of Origin Concept on the Effect of Country Image and Country Reputationon Brand Preference A Study on Turkish Consumers ÜLKE İMAJININ VE ÜLKE İTİBARININ MARKA TERCİHİNE ETKİSİNDEMENŞE ÜLKE KAVRAMININ ROLÜ TÜRK TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA," Global Media Journal , vol.5, no.10, pp.317-340, 2015
ÖZTÜRK, R. G. And ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. 2015. The Role of Country of Origin Concept on the Effect of Country Image and Country Reputationon Brand Preference A Study on Turkish Consumers ÜLKE İMAJININ VE ÜLKE İTİBARININ MARKA TERCİHİNE ETKİSİNDEMENŞE ÜLKE KAVRAMININ ROLÜ TÜRK TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA. Global Media Journal , vol.5, no.10 , 317-340.
ÖZTÜRK, R. G., & ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö., (2015). The Role of Country of Origin Concept on the Effect of Country Image and Country Reputationon Brand Preference A Study on Turkish Consumers ÜLKE İMAJININ VE ÜLKE İTİBARININ MARKA TERCİHİNE ETKİSİNDEMENŞE ÜLKE KAVRAMININ ROLÜ TÜRK TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA. Global Media Journal , vol.5, no.10, 317-340.
ÖZTÜRK, RUKİYE, And HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR. "The Role of Country of Origin Concept on the Effect of Country Image and Country Reputationon Brand Preference A Study on Turkish Consumers ÜLKE İMAJININ VE ÜLKE İTİBARININ MARKA TERCİHİNE ETKİSİNDEMENŞE ÜLKE KAVRAMININ ROLÜ TÜRK TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA," Global Media Journal , vol.5, no.10, 317-340, 2015
ÖZTÜRK, RUKİYE G. And ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL Ö. . "The Role of Country of Origin Concept on the Effect of Country Image and Country Reputationon Brand Preference A Study on Turkish Consumers ÜLKE İMAJININ VE ÜLKE İTİBARININ MARKA TERCİHİNE ETKİSİNDEMENŞE ÜLKE KAVRAMININ ROLÜ TÜRK TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA." Global Media Journal , vol.5, no.10, pp.317-340, 2015
ÖZTÜRK, R. G. And ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. (2015) . "The Role of Country of Origin Concept on the Effect of Country Image and Country Reputationon Brand Preference A Study on Turkish Consumers ÜLKE İMAJININ VE ÜLKE İTİBARININ MARKA TERCİHİNE ETKİSİNDEMENŞE ÜLKE KAVRAMININ ROLÜ TÜRK TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA." Global Media Journal , vol.5, no.10, pp.317-340.
@article{article, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK And author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={The Role of Country of Origin Concept on the Effect of Country Image and Country Reputationon Brand Preference A Study on Turkish Consumers ÜLKE İMAJININ VE ÜLKE İTİBARININ MARKA TERCİHİNE ETKİSİNDEMENŞE ÜLKE KAVRAMININ ROLÜ TÜRK TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA}, journal={Global Media Journal}, year=2015, pages={317-340} }