Atıf Formatları
TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. M. M. HASASNEH And E. İ. DEVELİ, "TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ," İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.11, pp.12-27, 2022

HASASNEH, M. M. M. And DEVELİ, E. İ. 2022. TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.11 , 12-27.

HASASNEH, M. M. M., & DEVELİ, E. İ., (2022). TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.11, 12-27.

HASASNEH, Mahmoud, And EVRİM İLDEM DEVELİ. "TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ," İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.11, 12-27, 2022

HASASNEH, Mahmoud M. And DEVELİ, EVRİM İ. . "TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ." İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.11, pp.12-27, 2022

HASASNEH, M. M. M. And DEVELİ, E. İ. (2022) . "TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ." İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi , vol.6, no.11, pp.12-27.

@article{article, author={Mahmoud M. M. HASASNEH And author={EVRİM İLDEM DEVELİ}, title={TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GENÇ TÜKETİCİLERİN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi}, year=2022, pages={12-27} }