E. İ. DEVELİ, "POST-TRUTH/GERÇEĞİN ÖTESİ ÇAĞDA SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ REKLAMLARDA İÇERİK KULLANIMI," In FELSEFE, SOSYOLOJİ VE FİLOLOJİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR , İstanbul: Artikel Yayınevi, 2022, pp.89-121.
DEVELİ, E. İ. POST-TRUTH/GERÇEĞİN ÖTESİ ÇAĞDA SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ REKLAMLARDA İÇERİK KULLANIMI. 2022. In FELSEFE, SOSYOLOJİ VE FİLOLOJİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR , Artikel Yayınevi, İstanbul, 89-121.
DEVELİ, E. İ., (2022). POST-TRUTH/GERÇEĞİN ÖTESİ ÇAĞDA SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ REKLAMLARDA İÇERİK KULLANIMI. FELSEFE, SOSYOLOJİ VE FİLOLOJİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR (pp.89-121), İstanbul: Artikel Yayınevi.
DEVELİ, EVRİM. "POST-TRUTH/GERÇEĞİN ÖTESİ ÇAĞDA SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ REKLAMLARDA İÇERİK KULLANIMI." In FELSEFE, SOSYOLOJİ VE FİLOLOJİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR , 89-121. İstanbul: Artikel Yayınevi, 2022
DEVELİ, EVRİM İ. . "POST-TRUTH/GERÇEĞİN ÖTESİ ÇAĞDA SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ REKLAMLARDA İÇERİK KULLANIMI." FELSEFE, SOSYOLOJİ VE FİLOLOJİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR , Artikel Yayınevi, 2022, pp.89-121.
DEVELİ, E. İ. (2022) "POST-TRUTH/GERÇEĞİN ÖTESİ ÇAĞDA SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ REKLAMLARDA İÇERİK KULLANIMI", FELSEFE, SOSYOLOJİ VE FİLOLOJİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR . İstanbul: Artikel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={EVRİM İLDEM DEVELİ}, chaptertitle={POST-TRUTH/GERÇEĞİN ÖTESİ ÇAĞDA SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ REKLAMLARDA İÇERİK KULLANIMI}, booktitle={ FELSEFE, SOSYOLOJİ VE FİLOLOJİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR}, publisher={Artikel Yayınevi}, city={İstanbul},year={2022} }