Ö. TORLAK And M. ÖZMEN, "İki Farklı Kola Markası Tercih Eden Üniversite Öğrencilerini Ayıran Özelliklerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, pp.359-371, 2006
TORLAK, Ö. And ÖZMEN, M. 2006. İki Farklı Kola Markası Tercih Eden Üniversite Öğrencilerini Ayıran Özelliklerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.2 , 359-371.
TORLAK, Ö., & ÖZMEN, M., (2006). İki Farklı Kola Markası Tercih Eden Üniversite Öğrencilerini Ayıran Özelliklerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, 359-371.
TORLAK, ÖMER, And MÜJDAT ÖZMEN. "İki Farklı Kola Markası Tercih Eden Üniversite Öğrencilerini Ayıran Özelliklerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, 359-371, 2006
TORLAK, ÖMER And ÖZMEN, MÜJDAT. "İki Farklı Kola Markası Tercih Eden Üniversite Öğrencilerini Ayıran Özelliklerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, pp.359-371, 2006
TORLAK, Ö. And ÖZMEN, M. (2006) . "İki Farklı Kola Markası Tercih Eden Üniversite Öğrencilerini Ayıran Özelliklerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.20, no.2, pp.359-371.
@article{article, author={ÖMER TORLAK And author={MÜJDAT ÖZMEN}, title={İki Farklı Kola Markası Tercih Eden Üniversite Öğrencilerini Ayıran Özelliklerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2006, pages={359-371} }