Ç. NARTER, "“STYLING” KAVRAM ARACININ ÜRÜN TASARIMINDA KULLANIMI: ÜRÜN ANLAMBİLİMSEL YAKLAŞIM," Tasarım+Kuram , vol.9, no.16, pp.71-81, 2013
NARTER, Ç. 2013. “STYLING” KAVRAM ARACININ ÜRÜN TASARIMINDA KULLANIMI: ÜRÜN ANLAMBİLİMSEL YAKLAŞIM. Tasarım+Kuram , vol.9, no.16 , 71-81.
NARTER, Ç., (2013). “STYLING” KAVRAM ARACININ ÜRÜN TASARIMINDA KULLANIMI: ÜRÜN ANLAMBİLİMSEL YAKLAŞIM. Tasarım+Kuram , vol.9, no.16, 71-81.
NARTER, ÇINAR. "“STYLING” KAVRAM ARACININ ÜRÜN TASARIMINDA KULLANIMI: ÜRÜN ANLAMBİLİMSEL YAKLAŞIM," Tasarım+Kuram , vol.9, no.16, 71-81, 2013
NARTER, ÇINAR. "“STYLING” KAVRAM ARACININ ÜRÜN TASARIMINDA KULLANIMI: ÜRÜN ANLAMBİLİMSEL YAKLAŞIM." Tasarım+Kuram , vol.9, no.16, pp.71-81, 2013
NARTER, Ç. (2013) . "“STYLING” KAVRAM ARACININ ÜRÜN TASARIMINDA KULLANIMI: ÜRÜN ANLAMBİLİMSEL YAKLAŞIM." Tasarım+Kuram , vol.9, no.16, pp.71-81.
@article{article, author={ÇINAR NARTER}, title={“STYLING” KAVRAM ARACININ ÜRÜN TASARIMINDA KULLANIMI: ÜRÜN ANLAMBİLİMSEL YAKLAŞIM}, journal={Tasarım+Kuram}, year=2013, pages={71-81} }