Ş. MEMİŞ, "Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?," International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021 , Turkey, 2021
MEMİŞ, Ş. 2021. Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?. International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021 , (Turkey).
MEMİŞ, Ş., (2021). Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı? . International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021, Turkey
MEMİŞ, ŞEFİK. "Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?," International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021, Turkey, 2021
MEMİŞ, ŞEFİK. "Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?." International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021 , Turkey, 2021
MEMİŞ, Ş. (2021) . "Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?." International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021 , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞEFİK MEMİŞ}, title={Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?}, congress name={International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021}, city={}, country={Turkey}, year={2021}}