Atıf Formatları
Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. MEMİŞ, "Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?," International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021 , Turkey, 2021

MEMİŞ, Ş. 2021. Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?. International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021 , (Turkey).

MEMİŞ, Ş., (2021). Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı? . International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021, Turkey

MEMİŞ, ŞEFİK. "Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?," International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021, Turkey, 2021

MEMİŞ, ŞEFİK. "Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?." International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021 , Turkey, 2021

MEMİŞ, Ş. (2021) . "Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?." International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021 , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞEFİK MEMİŞ}, title={Türkiye’nin ilk küresel ‘yerel’ markası Nestle, Osmanlı/Türk olmayı nasıl bir stratejiyle başardı?}, congress name={International Symposium on Economic Thougt-ISET 2021}, city={}, country={Turkey}, year={2021}}