Atıf Formatları
DİJİTAL MARKA AKTİVİZMİNDE HASHTAG FEMİNİZMİ KAVRAMI: 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ FEMVERTISING STRATEJİLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Öymen Engindeniz And B. Çiligül, "DİJİTAL MARKA AKTİVİZMİNDE HASHTAG FEMİNİZMİ KAVRAMI: 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ FEMVERTISING STRATEJİLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ," İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.22, pp.341-367, 2022

Öymen Engindeniz, G. And Çiligül, B. 2022. DİJİTAL MARKA AKTİVİZMİNDE HASHTAG FEMİNİZMİ KAVRAMI: 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ FEMVERTISING STRATEJİLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.22 , 341-367.

Öymen Engindeniz, G., & Çiligül, B., (2022). DİJİTAL MARKA AKTİVİZMİNDE HASHTAG FEMİNİZMİ KAVRAMI: 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ FEMVERTISING STRATEJİLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.22, 341-367.

Öymen Engindeniz, GÖZDE, And Büşra Çiligül. "DİJİTAL MARKA AKTİVİZMİNDE HASHTAG FEMİNİZMİ KAVRAMI: 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ FEMVERTISING STRATEJİLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ," İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.22, 341-367, 2022

Öymen Engindeniz, GÖZDE Ö. And Çiligül, Büşra. "DİJİTAL MARKA AKTİVİZMİNDE HASHTAG FEMİNİZMİ KAVRAMI: 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ FEMVERTISING STRATEJİLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ." İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.22, pp.341-367, 2022

Öymen Engindeniz, G. And Çiligül, B. (2022) . "DİJİTAL MARKA AKTİVİZMİNDE HASHTAG FEMİNİZMİ KAVRAMI: 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ FEMVERTISING STRATEJİLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ." İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.10, no.22, pp.341-367.

@article{article, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ And author={Büşra Çiligül}, title={DİJİTAL MARKA AKTİVİZMİNDE HASHTAG FEMİNİZMİ KAVRAMI: 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ FEMVERTISING STRATEJİLERİ ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ}, journal={İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi}, year=2022, pages={341-367} }