Atıf Formatları
Perakende mağazıcılığında satınalma noktası iletişimi: Ayakkabı sektöründe zincir bir marka örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. ŞAHİNOĞLU BAYAZIT And F. YILDIRIM, "Point of purchase communication techniques of retail stores: Case study on one of the brand chains in footwear industry," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19, pp.177-192, 2011

ŞAHİNOĞLU BAYAZIT, Z. And YILDIRIM, F. 2011. Point of purchase communication techniques of retail stores: Case study on one of the brand chains in footwear industry. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19 , 177-192.

ŞAHİNOĞLU BAYAZIT, Z., & YILDIRIM, F., (2011). Point of purchase communication techniques of retail stores: Case study on one of the brand chains in footwear industry. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19, 177-192.

ŞAHİNOĞLU BAYAZIT, Zeynep, And FİGEN YILDIRIM. "Point of purchase communication techniques of retail stores: Case study on one of the brand chains in footwear industry," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19, 177-192, 2011

ŞAHİNOĞLU BAYAZIT, Zeynep Ş. And YILDIRIM, FİGEN. "Point of purchase communication techniques of retail stores: Case study on one of the brand chains in footwear industry." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19, pp.177-192, 2011

ŞAHİNOĞLU BAYAZIT, Z. And YILDIRIM, F. (2011) . "Point of purchase communication techniques of retail stores: Case study on one of the brand chains in footwear industry." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19, pp.177-192.

@article{article, author={Zeynep ŞAHİNOĞLU BAYAZIT And author={FİGEN YILDIRIM}, title={Point of purchase communication techniques of retail stores: Case study on one of the brand chains in footwear industry}, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2011, pages={177-192} }