A. DİLEK BOZKURT And R. G. ÖZTÜRK, "ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Premium E-Journal of Social Science (PEJOSS) , vol.5, no.25, pp.604-628, 2023
DİLEK BOZKURT, A. And ÖZTÜRK, R. G. 2023. ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Premium E-Journal of Social Science (PEJOSS) , vol.5, no.25 , 604-628.
DİLEK BOZKURT, A., & ÖZTÜRK, R. G., (2023). ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Premium E-Journal of Social Science (PEJOSS) , vol.5, no.25, 604-628.
DİLEK BOZKURT, ARZAN, And RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK. "ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Premium E-Journal of Social Science (PEJOSS) , vol.5, no.25, 604-628, 2023
DİLEK BOZKURT, ARZAN D. And ÖZTÜRK, RUKİYE G. . "ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Premium E-Journal of Social Science (PEJOSS) , vol.5, no.25, pp.604-628, 2023
DİLEK BOZKURT, A. And ÖZTÜRK, R. G. (2023) . "ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Premium E-Journal of Social Science (PEJOSS) , vol.5, no.25, pp.604-628.
@article{article, author={ARZAN DİLEK BOZKURT And author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, title={ORGANİK ÜRÜNLERE YÖNELİK MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Premium E-Journal of Social Science (PEJOSS)}, year=2023, pages={604-628} }