Atıf Formatları
Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. TORLAK And U. AY, "Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4, pp.83-94, 2014

TORLAK, Ö. And AY, U. 2014. Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4 , 83-94.

TORLAK, Ö., & AY, U., (2014). Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4, 83-94.

TORLAK, ÖMER, And UFUK AY. "Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4, 83-94, 2014

TORLAK, ÖMER And AY, UFUK. "Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4, pp.83-94, 2014

TORLAK, Ö. And AY, U. (2014) . "Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4, pp.83-94.

@article{article, author={ÖMER TORLAK And author={UFUK AY}, title={Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={83-94} }