Ö. TORLAK And U. AY, "Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4, pp.83-94, 2014
TORLAK, Ö. And AY, U. 2014. Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4 , 83-94.
TORLAK, Ö., & AY, U., (2014). Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4, 83-94.
TORLAK, ÖMER, And UFUK AY. "Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4, 83-94, 2014
TORLAK, ÖMER And AY, UFUK. "Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4, pp.83-94, 2014
TORLAK, Ö. And AY, U. (2014) . "Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.4, pp.83-94.
@article{article, author={ÖMER TORLAK And author={UFUK AY}, title={Facebookta bulunma amacı ve facebook reklamlarına duyulan ilgi arasındaki ilişki}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={83-94} }