M. SAĞLAM, "Futbol Takımı Sponsor Markalarının, Taraftarların Marka Tercihi ve Marka Değiştirme Davranışları Üzerindeki Etkisi: Türkiye'deki 4 Büyük Futbol Takımı Üzerine Nitel Bir Araştırma," Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu-USVES , 2021
SAĞLAM, M. 2021. Futbol Takımı Sponsor Markalarının, Taraftarların Marka Tercihi ve Marka Değiştirme Davranışları Üzerindeki Etkisi: Türkiye'deki 4 Büyük Futbol Takımı Üzerine Nitel Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu-USVES .
SAĞLAM, M., (2021). Futbol Takımı Sponsor Markalarının, Taraftarların Marka Tercihi ve Marka Değiştirme Davranışları Üzerindeki Etkisi: Türkiye'deki 4 Büyük Futbol Takımı Üzerine Nitel Bir Araştırma . Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu-USVES
SAĞLAM, MEHMET. "Futbol Takımı Sponsor Markalarının, Taraftarların Marka Tercihi ve Marka Değiştirme Davranışları Üzerindeki Etkisi: Türkiye'deki 4 Büyük Futbol Takımı Üzerine Nitel Bir Araştırma," Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu-USVES, 2021
SAĞLAM, MEHMET. "Futbol Takımı Sponsor Markalarının, Taraftarların Marka Tercihi ve Marka Değiştirme Davranışları Üzerindeki Etkisi: Türkiye'deki 4 Büyük Futbol Takımı Üzerine Nitel Bir Araştırma." Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu-USVES , 2021
SAĞLAM, M. (2021) . "Futbol Takımı Sponsor Markalarının, Taraftarların Marka Tercihi ve Marka Değiştirme Davranışları Üzerindeki Etkisi: Türkiye'deki 4 Büyük Futbol Takımı Üzerine Nitel Bir Araştırma." Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu-USVES .
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET SAĞLAM}, title={Futbol Takımı Sponsor Markalarının, Taraftarların Marka Tercihi ve Marka Değiştirme Davranışları Üzerindeki Etkisi: Türkiye'deki 4 Büyük Futbol Takımı Üzerine Nitel Bir Araştırma}, congress name={Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu-USVES}, city={}, country={}, year={2021}}