Atıf Formatları
Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi: Ayakkabı Sektöründe Zincir Bir Marka Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Z. BAYAZIT And F. YILDIRIM, "Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi: Ayakkabı Sektöründe Zincir Bir Marka Örneği," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19, pp.177-192, 2011

BAYAZIT, D. Z. And YILDIRIM, F. 2011. Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi: Ayakkabı Sektöründe Zincir Bir Marka Örneği. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19 , 177-192.

BAYAZIT, D. Z., & YILDIRIM, F., (2011). Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi: Ayakkabı Sektöründe Zincir Bir Marka Örneği. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19, 177-192.

BAYAZIT, DİDEM, And FİGEN YILDIRIM. "Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi: Ayakkabı Sektöründe Zincir Bir Marka Örneği," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19, 177-192, 2011

BAYAZIT, DİDEM Z. And YILDIRIM, FİGEN. "Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi: Ayakkabı Sektöründe Zincir Bir Marka Örneği." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19, pp.177-192, 2011

BAYAZIT, D. Z. And YILDIRIM, F. (2011) . "Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi: Ayakkabı Sektöründe Zincir Bir Marka Örneği." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.19, pp.177-192.

@article{article, author={DİDEM ZEYNEP BAYAZIT And author={FİGEN YILDIRIM}, title={Perakende Mağazacılığında Satınalma Noktası İletişimi: Ayakkabı Sektöründe Zincir Bir Marka Örneği}, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2011, pages={177-192} }