G. Öymen Engindeniz, "Effect of Influencer Marketıng On Purchase Intentıon: Study On Generatıons Y and Z," 13. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi(UBCAK) , Ankara, Turkey, pp.42-43, 2024
Öymen Engindeniz, G. 2024. Effect of Influencer Marketıng On Purchase Intentıon: Study On Generatıons Y and Z. 13. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi(UBCAK) , (Ankara, Turkey), 42-43.
Öymen Engindeniz, G., (2024). Effect of Influencer Marketıng On Purchase Intentıon: Study On Generatıons Y and Z . 13. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi(UBCAK) (pp.42-43). Ankara, Turkey
Öymen Engindeniz, GÖZDE. "Effect of Influencer Marketıng On Purchase Intentıon: Study On Generatıons Y and Z," 13. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi(UBCAK), Ankara, Turkey, 2024
Öymen Engindeniz, GÖZDE Ö. . "Effect of Influencer Marketıng On Purchase Intentıon: Study On Generatıons Y and Z." 13. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi(UBCAK) , Ankara, Turkey, pp.42-43, 2024
Öymen Engindeniz, G. (2024) . "Effect of Influencer Marketıng On Purchase Intentıon: Study On Generatıons Y and Z." 13. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi(UBCAK) , Ankara, Turkey, pp.42-43.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ}, title={Effect of Influencer Marketıng On Purchase Intentıon: Study On Generatıons Y and Z}, congress name={13. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi(UBCAK)}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2024}, pages={42-43} }