N. GÜZ Et Al. , "Bir Dijital Propaganda Mecrası olarak Twitter: Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Üzerine Bir Analiz," International Symposium onCommunication in the Digital Age , Mersin, Turkey, pp.171-174, 2018
GÜZ, N. Et Al. 2018. Bir Dijital Propaganda Mecrası olarak Twitter: Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Üzerine Bir Analiz. International Symposium onCommunication in the Digital Age , (Mersin, Turkey), 171-174.
GÜZ, N., YEGEN, C., & AYDIN, B. O., (2018). Bir Dijital Propaganda Mecrası olarak Twitter: Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Üzerine Bir Analiz . International Symposium onCommunication in the Digital Age (pp.171-174). Mersin, Turkey
GÜZ, NURETTİN, CEREN YEGEN, And BAYRAM OĞUZ AYDIN. "Bir Dijital Propaganda Mecrası olarak Twitter: Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Üzerine Bir Analiz," International Symposium onCommunication in the Digital Age, Mersin, Turkey, 2018
GÜZ, NURETTİN Et Al. "Bir Dijital Propaganda Mecrası olarak Twitter: Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Üzerine Bir Analiz." International Symposium onCommunication in the Digital Age , Mersin, Turkey, pp.171-174, 2018
GÜZ, N. YEGEN, C. And AYDIN, B. O. (2018) . "Bir Dijital Propaganda Mecrası olarak Twitter: Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Üzerine Bir Analiz." International Symposium onCommunication in the Digital Age , Mersin, Turkey, pp.171-174.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NURETTİN GÜZ Et Al. }, title={Bir Dijital Propaganda Mecrası olarak Twitter: Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Üzerine Bir Analiz}, congress name={International Symposium onCommunication in the Digital Age}, city={Mersin}, country={Turkey}, year={2018}, pages={171-174} }