İ. K. Arslan And H. Başkan, "Müşteri ilişkileri yönetiminin müşteri sadakatine etkisi:otomotiv yan sanayinde bir araştırma," Working papers series , vol.1, no.1, pp.12-23, 2022
Arslan, İ. K. And Başkan, H. 2022. Müşteri ilişkileri yönetiminin müşteri sadakatine etkisi:otomotiv yan sanayinde bir araştırma. Working papers series , vol.1, no.1 , 12-23.
Arslan, İ. K., & Başkan, H., (2022). Müşteri ilişkileri yönetiminin müşteri sadakatine etkisi:otomotiv yan sanayinde bir araştırma. Working papers series , vol.1, no.1, 12-23.
Arslan, İSMET, And Harun Başkan. "Müşteri ilişkileri yönetiminin müşteri sadakatine etkisi:otomotiv yan sanayinde bir araştırma," Working papers series , vol.1, no.1, 12-23, 2022
Arslan, İSMET K. And Başkan, Harun. "Müşteri ilişkileri yönetiminin müşteri sadakatine etkisi:otomotiv yan sanayinde bir araştırma." Working papers series , vol.1, no.1, pp.12-23, 2022
Arslan, İ. K. And Başkan, H. (2022) . "Müşteri ilişkileri yönetiminin müşteri sadakatine etkisi:otomotiv yan sanayinde bir araştırma." Working papers series , vol.1, no.1, pp.12-23.
@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN And author={Harun Başkan}, title={Müşteri ilişkileri yönetiminin müşteri sadakatine etkisi:otomotiv yan sanayinde bir araştırma}, journal={Working papers series}, year=2022, pages={12-23} }