D. G. Özçelik And Ö. TORLAK, "Marka kişiliği algısı ile etnosentrik eğilimler arasındaki ilişki: LEVIS ve MAVİ JEANS üzerine bir uygulama," EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.3, pp.361-377, 2011
Özçelik, D. G. And TORLAK, Ö. 2011. Marka kişiliği algısı ile etnosentrik eğilimler arasındaki ilişki: LEVIS ve MAVİ JEANS üzerine bir uygulama. EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.3 , 361-377.
Özçelik, D. G., & TORLAK, Ö., (2011). Marka kişiliği algısı ile etnosentrik eğilimler arasındaki ilişki: LEVIS ve MAVİ JEANS üzerine bir uygulama. EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.3, 361-377.
Özçelik, Duygu, And ÖMER TORLAK. "Marka kişiliği algısı ile etnosentrik eğilimler arasındaki ilişki: LEVIS ve MAVİ JEANS üzerine bir uygulama," EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.3, 361-377, 2011
Özçelik, Duygu G. And TORLAK, ÖMER. "Marka kişiliği algısı ile etnosentrik eğilimler arasındaki ilişki: LEVIS ve MAVİ JEANS üzerine bir uygulama." EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.3, pp.361-377, 2011
Özçelik, D. G. And TORLAK, Ö. (2011) . "Marka kişiliği algısı ile etnosentrik eğilimler arasındaki ilişki: LEVIS ve MAVİ JEANS üzerine bir uygulama." EGE ACADEMIC REVIEW , vol.11, no.3, pp.361-377.
@article{article, author={Duygu Güngör Özçelik And author={ÖMER TORLAK}, title={Marka kişiliği algısı ile etnosentrik eğilimler arasındaki ilişki: LEVIS ve MAVİ JEANS üzerine bir uygulama}, journal={EGE ACADEMIC REVIEW}, year=2011, pages={361-377} }