D. KODAK, "Postmodern Tüketim Pratiklerinde Influencer Pazarlama Girişimleri," In Postmodern Pazarlama , İstanbul: Papatya Bilim Üniversite Yayıncılığı, 2019, pp.61-75.
KODAK, D. Postmodern Tüketim Pratiklerinde Influencer Pazarlama Girişimleri. 2019. In Postmodern Pazarlama , Papatya Bilim Üniversite Yayıncılığı, İstanbul, 61-75.
KODAK, D., (2019). Postmodern Tüketim Pratiklerinde Influencer Pazarlama Girişimleri. Postmodern Pazarlama (pp.61-75), İstanbul: Papatya Bilim Üniversite Yayıncılığı.
KODAK, DİLGE. "Postmodern Tüketim Pratiklerinde Influencer Pazarlama Girişimleri." In Postmodern Pazarlama , 61-75. İstanbul: Papatya Bilim Üniversite Yayıncılığı, 2019
KODAK, DİLGE. "Postmodern Tüketim Pratiklerinde Influencer Pazarlama Girişimleri." Postmodern Pazarlama , Papatya Bilim Üniversite Yayıncılığı, 2019, pp.61-75.
KODAK, D. (2019) "Postmodern Tüketim Pratiklerinde Influencer Pazarlama Girişimleri", Postmodern Pazarlama . İstanbul: Papatya Bilim Üniversite Yayıncılığı.
@bookchapter{bookchapter, author ={DİLGE KODAK}, chaptertitle={Postmodern Tüketim Pratiklerinde Influencer Pazarlama Girişimleri}, booktitle={ Postmodern Pazarlama}, publisher={Papatya Bilim Üniversite Yayıncılığı}, city={İstanbul},year={2019} }