Atıf Formatları
Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijitalizasyon
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Z. BAYAZIT, "Yeni Normalde Stratejik Marka İletişimi ve İmaj Restorasyonu," In Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijitalizasyon , İstanbul: HiperYayın, 2020, pp.374-410.

BAYAZIT, D. Z. Yeni Normalde Stratejik Marka İletişimi ve İmaj Restorasyonu. 2020. In Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijitalizasyon , HiperYayın, İstanbul, 374-410.

BAYAZIT, D. Z., (2020). Yeni Normalde Stratejik Marka İletişimi ve İmaj Restorasyonu. Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijitalizasyon (pp.374-410), İstanbul: HiperYayın.

BAYAZIT, DİDEM. "Yeni Normalde Stratejik Marka İletişimi ve İmaj Restorasyonu." In Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijitalizasyon , 374-410. İstanbul: HiperYayın, 2020

BAYAZIT, DİDEM Z. . "Yeni Normalde Stratejik Marka İletişimi ve İmaj Restorasyonu." Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijitalizasyon , HiperYayın, 2020, pp.374-410.

BAYAZIT, D. Z. (2020) "Yeni Normalde Stratejik Marka İletişimi ve İmaj Restorasyonu", Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijitalizasyon . İstanbul: HiperYayın.

@bookchapter{bookchapter, author ={DİDEM ZEYNEP BAYAZIT}, chaptertitle={Yeni Normalde Stratejik Marka İletişimi ve İmaj Restorasyonu}, booktitle={ Pandemi Sonrası Yeni Dünya Düzeninde Teknoloji Yönetimi ve İnsani Dijitalizasyon}, publisher={HiperYayın}, city={İstanbul},year={2020} }