S. GÜNDOĞDU And M. SAĞLAM, "REKLAMLARDA İKNA MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEKTÖREL UYGULAMA ÖRNEKLERİ," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.2, pp.123-153, 2021
GÜNDOĞDU, S. And SAĞLAM, M. 2021. REKLAMLARDA İKNA MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEKTÖREL UYGULAMA ÖRNEKLERİ. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.2 , 123-153.
GÜNDOĞDU, S., & SAĞLAM, M., (2021). REKLAMLARDA İKNA MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEKTÖREL UYGULAMA ÖRNEKLERİ. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.2, 123-153.
GÜNDOĞDU, SİNEM, And MEHMET SAĞLAM. "REKLAMLARDA İKNA MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEKTÖREL UYGULAMA ÖRNEKLERİ," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.2, 123-153, 2021
GÜNDOĞDU, SİNEM And SAĞLAM, MEHMET. "REKLAMLARDA İKNA MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEKTÖREL UYGULAMA ÖRNEKLERİ." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.2, pp.123-153, 2021
GÜNDOĞDU, S. And SAĞLAM, M. (2021) . "REKLAMLARDA İKNA MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEKTÖREL UYGULAMA ÖRNEKLERİ." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.4, no.2, pp.123-153.
@article{article, author={SİNEM GÜNDOĞDU And author={MEHMET SAĞLAM}, title={REKLAMLARDA İKNA MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEKTÖREL UYGULAMA ÖRNEKLERİ}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2021, pages={123-153} }