Atıf Formatları
Sosyal Medya Influencer’larının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Güveninin Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Ö. ÖZDEMİR ÇAKIR, "Sosyal Medya Influencer’larının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Güveninin Rolü," ICAR 10. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Turkey, 2023

ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. 2023. Sosyal Medya Influencer’larının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Güveninin Rolü. ICAR 10. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Turkey).

ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö., (2023). Sosyal Medya Influencer’larının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Güveninin Rolü . ICAR 10. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Turkey

ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL. "Sosyal Medya Influencer’larının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Güveninin Rolü," ICAR 10. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Turkey, 2023

ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL Ö. . "Sosyal Medya Influencer’larının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Güveninin Rolü." ICAR 10. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Turkey, 2023

ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. (2023) . "Sosyal Medya Influencer’larının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Güveninin Rolü." ICAR 10. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={Sosyal Medya Influencer’larının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Marka Güveninin Rolü}, congress name={ICAR 10. ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ}, city={}, country={Turkey}, year={2023}}