Atıf Formatları
Reklamın R si ya da Reklam Söylemine Giriş İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 12 2002
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ÇAMDERELİ, "Reklamın R si ya da Reklam Söylemine Giriş İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 12 2002," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ , no.12, 2002

ÇAMDERELİ, M. 2002. Reklamın R si ya da Reklam Söylemine Giriş İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 12 2002. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ , no.12 .

ÇAMDERELİ, M., (2002). Reklamın R si ya da Reklam Söylemine Giriş İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 12 2002. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ , no.12.

ÇAMDERELİ, METE. "Reklamın R si ya da Reklam Söylemine Giriş İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 12 2002," İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ , no.12, 2002

ÇAMDERELİ, METE. "Reklamın R si ya da Reklam Söylemine Giriş İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 12 2002." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ , no.12, 2002

ÇAMDERELİ, M. (2002) . "Reklamın R si ya da Reklam Söylemine Giriş İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 12 2002." İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ , no.12.

@article{article, author={METE ÇAMDERELİ}, title={Reklamın R si ya da Reklam Söylemine Giriş İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Sayı 12 2002}, journal={İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ}, year=2002}