M. Sağlam, "Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi," In Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar , Ankara: Nobel Yayınevi, 2019, pp.153-170.
Sağlam, M. Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi. 2019. In Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar , Nobel Yayınevi, Ankara, 153-170.
Sağlam, M., (2019). Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi. Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar (pp.153-170), Ankara: Nobel Yayınevi.
Sağlam, MEHMET. "Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi." In Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar , 153-170. Ankara: Nobel Yayınevi, 2019
Sağlam, MEHMET. "Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi." Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar , Nobel Yayınevi, 2019, pp.153-170.
Sağlam, M. (2019) "Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi", Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar . Ankara: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET SAĞLAM}, chaptertitle={Bilgi Çağında Değişen Tüketici Davranışları ve Pazarlama İletişimi Yönetimi}, booktitle={ Bir Değer Aracı Olarak Bilgi-Disiplinler Arası Güncel Yaklaşımlar}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2019} }