G. CAN And M. SAĞLAM, "Hirose Yöntemi ile Marka Değerinin Belirlenmesi ve Marka Değeri ile Şirket Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: ArçelikVestel ve Ford Otosan-Tofaş Karşılaştırması," Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1, pp.109-128, 2021
CAN, G. And SAĞLAM, M. 2021. Hirose Yöntemi ile Marka Değerinin Belirlenmesi ve Marka Değeri ile Şirket Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: ArçelikVestel ve Ford Otosan-Tofaş Karşılaştırması. Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1 , 109-128.
CAN, G., & SAĞLAM, M., (2021). Hirose Yöntemi ile Marka Değerinin Belirlenmesi ve Marka Değeri ile Şirket Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: ArçelikVestel ve Ford Otosan-Tofaş Karşılaştırması. Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1, 109-128.
CAN, GÜNAY, And MEHMET SAĞLAM. "Hirose Yöntemi ile Marka Değerinin Belirlenmesi ve Marka Değeri ile Şirket Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: ArçelikVestel ve Ford Otosan-Tofaş Karşılaştırması," Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1, 109-128, 2021
CAN, GÜNAY And SAĞLAM, MEHMET. "Hirose Yöntemi ile Marka Değerinin Belirlenmesi ve Marka Değeri ile Şirket Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: ArçelikVestel ve Ford Otosan-Tofaş Karşılaştırması." Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1, pp.109-128, 2021
CAN, G. And SAĞLAM, M. (2021) . "Hirose Yöntemi ile Marka Değerinin Belirlenmesi ve Marka Değeri ile Şirket Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: ArçelikVestel ve Ford Otosan-Tofaş Karşılaştırması." Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.11, no.1, pp.109-128.
@article{article, author={GÜNAY CAN And author={MEHMET SAĞLAM}, title={Hirose Yöntemi ile Marka Değerinin Belirlenmesi ve Marka Değeri ile Şirket Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: ArçelikVestel ve Ford Otosan-Tofaş Karşılaştırması}, journal={Journal of Current Researches on Business and Economics}, year=2021, pages={109-128} }