Atıf Formatları
Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. PARLAR, "Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme," EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5, pp.81-116, 2012

PARLAR, H. 2012. Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme. EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5 , 81-116.

PARLAR, H., (2012). Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme. EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5, 81-116.

PARLAR, HANİFİ. "Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme," EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5, 81-116, 2012

PARLAR, HANİFİ. "Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme." EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5, pp.81-116, 2012

PARLAR, H. (2012) . "Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme." EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5, pp.81-116.

@article{article, author={HANİFİ PARLAR}, title={Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme}, journal={EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA}, year=2012, pages={81-116} }