H. PARLAR, "Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme," EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5, pp.81-116, 2012
PARLAR, H. 2012. Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme. EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5 , 81-116.
PARLAR, H., (2012). Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme. EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5, 81-116.
PARLAR, HANİFİ. "Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme," EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5, 81-116, 2012
PARLAR, HANİFİ. "Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme." EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5, pp.81-116, 2012
PARLAR, H. (2012) . "Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme." EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA , vol.3, no.5, pp.81-116.
@article{article, author={HANİFİ PARLAR}, title={Post Modern Bir Okul İyileştirme Çalışması Özne Yönelimli Okul Geliştirme}, journal={EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA}, year=2012, pages={81-116} }