Atıf Formatları
İşletmelerin Müşteri Değeri Yaratma Çabaları Üzerinde Öğrenme ve Pazar Odaklı Kültürün Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. UZKURT And Ö. TORLAK, "İşletmelerin Müşteri Değeri Yaratma Çabaları Üzerinde Öğrenme ve Pazar Odaklı Kültürün Etkileri," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.239-257, 2007

UZKURT, C. And TORLAK, Ö. 2007. İşletmelerin Müşteri Değeri Yaratma Çabaları Üzerinde Öğrenme ve Pazar Odaklı Kültürün Etkileri. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1 , 239-257.

UZKURT, C., & TORLAK, Ö., (2007). İşletmelerin Müşteri Değeri Yaratma Çabaları Üzerinde Öğrenme ve Pazar Odaklı Kültürün Etkileri. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, 239-257.

UZKURT, CEVAHİR, And ÖMER TORLAK. "İşletmelerin Müşteri Değeri Yaratma Çabaları Üzerinde Öğrenme ve Pazar Odaklı Kültürün Etkileri," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, 239-257, 2007

UZKURT, CEVAHİR And TORLAK, ÖMER. "İşletmelerin Müşteri Değeri Yaratma Çabaları Üzerinde Öğrenme ve Pazar Odaklı Kültürün Etkileri." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.239-257, 2007

UZKURT, C. And TORLAK, Ö. (2007) . "İşletmelerin Müşteri Değeri Yaratma Çabaları Üzerinde Öğrenme ve Pazar Odaklı Kültürün Etkileri." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.239-257.

@article{article, author={CEVAHİR UZKURT And author={ÖMER TORLAK}, title={İşletmelerin Müşteri Değeri Yaratma Çabaları Üzerinde Öğrenme ve Pazar Odaklı Kültürün Etkileri}, journal={Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2007, pages={239-257} }