Atıf Formatları
Lüks marka reklamlarında ünlü kullanımının önemi: Louis Vuitton örneği 
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. ÖYMEN KALE, "Lüks marka reklamlarında ünlü kullanımının önemi: Louis Vuitton örneği ," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2016

ÖYMEN KALE, G. 2016. Lüks marka reklamlarında ünlü kullanımının önemi: Louis Vuitton örneği . Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

ÖYMEN KALE, G., (2016). Lüks marka reklamlarında ünlü kullanımının önemi: Louis Vuitton örneği . Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

ÖYMEN KALE, GÖZDE. "Lüks marka reklamlarında ünlü kullanımının önemi: Louis Vuitton örneği ," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2016

ÖYMEN KALE, GÖZDE Ö. . "Lüks marka reklamlarında ünlü kullanımının önemi: Louis Vuitton örneği ." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2016

ÖYMEN KALE, G. (2016) . "Lüks marka reklamlarında ünlü kullanımının önemi: Louis Vuitton örneği ." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi .

@article{article, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ}, title={Lüks marka reklamlarında ünlü kullanımının önemi: Louis Vuitton örneği }, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016}