Ö. TORLAK And Ş. ÖZDEMİR, "Markanın Algılanan Sembolik Boyutları: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.23, no.1, pp.225-239, 2005
TORLAK, Ö. And ÖZDEMİR, Ş. 2005. Markanın Algılanan Sembolik Boyutları: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.23, no.1 , 225-239.
TORLAK, Ö., & ÖZDEMİR, Ş., (2005). Markanın Algılanan Sembolik Boyutları: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.23, no.1, 225-239.
TORLAK, ÖMER, And ŞUAYIP ÖZDEMİR. "Markanın Algılanan Sembolik Boyutları: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.23, no.1, 225-239, 2005
TORLAK, ÖMER And ÖZDEMİR, ŞUAYIP. "Markanın Algılanan Sembolik Boyutları: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.23, no.1, pp.225-239, 2005
TORLAK, Ö. And ÖZDEMİR, Ş. (2005) . "Markanın Algılanan Sembolik Boyutları: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.23, no.1, pp.225-239.
@article{article, author={ÖMER TORLAK And author={ŞUAYIP ÖZDEMİR}, title={Markanın Algılanan Sembolik Boyutları: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2005, pages={225-239} }