Atıf Formatları
Influencer Pazarlamasının Satın Alma Davranışına Etkisi: Tik Tok Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Ö. ÖZDEMİR ÇAKIR, "Influencer Pazarlamasının Satın Alma Davranışına Etkisi: Tik Tok Örneği," ANASAY , vol.7, no.24, 2023

ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. 2023. Influencer Pazarlamasının Satın Alma Davranışına Etkisi: Tik Tok Örneği. ANASAY , vol.7, no.24 .

ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö., (2023). Influencer Pazarlamasının Satın Alma Davranışına Etkisi: Tik Tok Örneği. ANASAY , vol.7, no.24.

ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL. "Influencer Pazarlamasının Satın Alma Davranışına Etkisi: Tik Tok Örneği," ANASAY , vol.7, no.24, 2023

ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL Ö. . "Influencer Pazarlamasının Satın Alma Davranışına Etkisi: Tik Tok Örneği." ANASAY , vol.7, no.24, 2023

ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. (2023) . "Influencer Pazarlamasının Satın Alma Davranışına Etkisi: Tik Tok Örneği." ANASAY , vol.7, no.24.

@article{article, author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={Influencer Pazarlamasının Satın Alma Davranışına Etkisi: Tik Tok Örneği}, journal={ANASAY}, year=2023}