D. KODAK, "Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee," Pi , no.38, pp.53-57, 2011
KODAK, D. 2011. Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee. Pi , no.38 , 53-57.
KODAK, D., (2011). Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee. Pi , no.38, 53-57.
KODAK, DİLGE. "Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee," Pi , no.38, 53-57, 2011
KODAK, DİLGE. "Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee." Pi , no.38, pp.53-57, 2011
KODAK, D. (2011) . "Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee." Pi , no.38, pp.53-57.
@article{article, author={DİLGE KODAK}, title={Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee}, journal={Pi}, year=2011, pages={53-57} }