Atıf Formatları
Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. KODAK, "Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee," Pi , no.38, pp.53-57, 2011

KODAK, D. 2011. Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee. Pi , no.38 , 53-57.

KODAK, D., (2011). Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee. Pi , no.38, 53-57.

KODAK, DİLGE. "Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee," Pi , no.38, 53-57, 2011

KODAK, DİLGE. "Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee." Pi , no.38, pp.53-57, 2011

KODAK, D. (2011) . "Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee." Pi , no.38, pp.53-57.

@article{article, author={DİLGE KODAK}, title={Bireyselleşme, Marka ve Strateji Üzerine Bir Strateji Örneği: Starbucks Coffee}, journal={Pi}, year=2011, pages={53-57} }