Atıf Formatları
Kola Markası Kişiliklerinin Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. TORLAK And C. UZKURT, "Kola Markası Kişiliklerinin Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanması," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, pp.15-31, 2005

TORLAK, Ö. And UZKURT, C. 2005. Kola Markası Kişiliklerinin Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanması. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2 , 15-31.

TORLAK, Ö., & UZKURT, C., (2005). Kola Markası Kişiliklerinin Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanması. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, 15-31.

TORLAK, ÖMER, And CEVAHİR UZKURT. "Kola Markası Kişiliklerinin Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanması," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, 15-31, 2005

TORLAK, ÖMER And UZKURT, CEVAHİR. "Kola Markası Kişiliklerinin Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanması." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, pp.15-31, 2005

TORLAK, Ö. And UZKURT, C. (2005) . "Kola Markası Kişiliklerinin Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanması." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.6, no.2, pp.15-31.

@article{article, author={ÖMER TORLAK And author={CEVAHİR UZKURT}, title={Kola Markası Kişiliklerinin Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanması}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2005, pages={15-31} }