G. ÖYMEN And N. KOCABAY ŞENER, "Spor Markaları Ne Kadar Aktivist? Spor Markalarının Kullandığı Marka Aktivizmi Çeşitlerinin Değerlendirilmesi," Global Media Journal , vol.12, no.24, pp.220-247, 2022
ÖYMEN, G. And KOCABAY ŞENER, N. 2022. Spor Markaları Ne Kadar Aktivist? Spor Markalarının Kullandığı Marka Aktivizmi Çeşitlerinin Değerlendirilmesi. Global Media Journal , vol.12, no.24 , 220-247.
ÖYMEN, G., & KOCABAY ŞENER, N., (2022). Spor Markaları Ne Kadar Aktivist? Spor Markalarının Kullandığı Marka Aktivizmi Çeşitlerinin Değerlendirilmesi. Global Media Journal , vol.12, no.24, 220-247.
ÖYMEN, GÖZDE, And NİHAL KOCABAY ŞENER. "Spor Markaları Ne Kadar Aktivist? Spor Markalarının Kullandığı Marka Aktivizmi Çeşitlerinin Değerlendirilmesi," Global Media Journal , vol.12, no.24, 220-247, 2022
ÖYMEN, GÖZDE Ö. And KOCABAY ŞENER, NİHAL K. . "Spor Markaları Ne Kadar Aktivist? Spor Markalarının Kullandığı Marka Aktivizmi Çeşitlerinin Değerlendirilmesi." Global Media Journal , vol.12, no.24, pp.220-247, 2022
ÖYMEN, G. And KOCABAY ŞENER, N. (2022) . "Spor Markaları Ne Kadar Aktivist? Spor Markalarının Kullandığı Marka Aktivizmi Çeşitlerinin Değerlendirilmesi." Global Media Journal , vol.12, no.24, pp.220-247.
@article{article, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ And author={NİHAL KOCABAY ŞENER}, title={Spor Markaları Ne Kadar Aktivist? Spor Markalarının Kullandığı Marka Aktivizmi Çeşitlerinin Değerlendirilmesi}, journal={Global Media Journal}, year=2022, pages={220-247} }