Atıf Formatları
Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar: Akademi Ne Söyler, Sektör Nasıl Uygular?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. G. ÖZTÜRK, "Hiper Hedefli Kişiselleştirilmiş Dijital Reklamcılık," In Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.317-350.

ÖZTÜRK, R. G. Hiper Hedefli Kişiselleştirilmiş Dijital Reklamcılık. 2020. In Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 317-350.

ÖZTÜRK, R. G., (2020). Hiper Hedefli Kişiselleştirilmiş Dijital Reklamcılık. Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar (pp.317-350), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.

ÖZTÜRK, RUKİYE. "Hiper Hedefli Kişiselleştirilmiş Dijital Reklamcılık." In Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar , 317-350. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020

ÖZTÜRK, RUKİYE G. . "Hiper Hedefli Kişiselleştirilmiş Dijital Reklamcılık." Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar , Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.317-350.

ÖZTÜRK, R. G. (2020) "Hiper Hedefli Kişiselleştirilmiş Dijital Reklamcılık", Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.

@bookchapter{bookchapter, author ={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, chaptertitle={Hiper Hedefli Kişiselleştirilmiş Dijital Reklamcılık}, booktitle={ Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2020} }