M. SAĞLAM. Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi. : Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG2015, pp.174
SAĞLAM, M. 2015. Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi . Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG.
SAĞLAM, M., (2015). Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi . : Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG.
SAĞLAM, MEHMET. Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi : Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG, 2015
SAĞLAM, MEHMET. Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi . Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG, 2015.
SAĞLAM, M. (2015) Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi . 1st edn. : Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG.
@book{book, author={MEHMET SAĞLAM}, title={Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi}, publisher={Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG}, year={2015} }