Atıf Formatları
Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. SAĞLAM. Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi. : Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG2015, pp.174

SAĞLAM, M. 2015. Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi . Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG.

SAĞLAM, M., (2015). Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi . : Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG.

SAĞLAM, MEHMET. Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi : Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG, 2015

SAĞLAM, MEHMET. Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi . Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG, 2015.

SAĞLAM, M. (2015) Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi . 1st edn. : Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG.

@book{book, author={MEHMET SAĞLAM}, title={Marka Denkliği Unsurlarının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi}, publisher={Türkiye Alim Kitapları OmniScriptum GmbH Co.KG}, year={2015} }