Atıf Formatları
Sınıf Öğretmenlerinin Kritik ve Analitik Düşünme Becerilerinin Eğilimlerinin İncelemesi : İstanbul Ümraniye Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. PARLAR, "Sınıf Öğretmenlerinin Kritik ve Analitik Düşünme Becerilerinin Eğilimlerinin İncelemesi : İstanbul Ümraniye Örneği," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29, pp.45-72, 2016

PARLAR, H. 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Kritik ve Analitik Düşünme Becerilerinin Eğilimlerinin İncelemesi : İstanbul Ümraniye Örneği. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29 , 45-72.

PARLAR, H., (2016). Sınıf Öğretmenlerinin Kritik ve Analitik Düşünme Becerilerinin Eğilimlerinin İncelemesi : İstanbul Ümraniye Örneği. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29, 45-72.

PARLAR, HANİFİ. "Sınıf Öğretmenlerinin Kritik ve Analitik Düşünme Becerilerinin Eğilimlerinin İncelemesi : İstanbul Ümraniye Örneği," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29, 45-72, 2016

PARLAR, HANİFİ. "Sınıf Öğretmenlerinin Kritik ve Analitik Düşünme Becerilerinin Eğilimlerinin İncelemesi : İstanbul Ümraniye Örneği." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29, pp.45-72, 2016

PARLAR, H. (2016) . "Sınıf Öğretmenlerinin Kritik ve Analitik Düşünme Becerilerinin Eğilimlerinin İncelemesi : İstanbul Ümraniye Örneği." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.29, pp.45-72.

@article{article, author={HANİFİ PARLAR}, title={Sınıf Öğretmenlerinin Kritik ve Analitik Düşünme Becerilerinin Eğilimlerinin İncelemesi : İstanbul Ümraniye Örneği}, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={45-72} }