İ. K. Arslan, "KOBİ'lerin uluslararası pazarlama faaliyetlerinde pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi ile ilgili örnek olay analizi," Verimlilik Dergisi , vol.1, no.4, pp.24-38, 2006
Arslan, İ. K. 2006. KOBİ'lerin uluslararası pazarlama faaliyetlerinde pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi ile ilgili örnek olay analizi. Verimlilik Dergisi , vol.1, no.4 , 24-38.
Arslan, İ. K., (2006). KOBİ'lerin uluslararası pazarlama faaliyetlerinde pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi ile ilgili örnek olay analizi. Verimlilik Dergisi , vol.1, no.4, 24-38.
Arslan, İSMET. "KOBİ'lerin uluslararası pazarlama faaliyetlerinde pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi ile ilgili örnek olay analizi," Verimlilik Dergisi , vol.1, no.4, 24-38, 2006
Arslan, İSMET K. . "KOBİ'lerin uluslararası pazarlama faaliyetlerinde pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi ile ilgili örnek olay analizi." Verimlilik Dergisi , vol.1, no.4, pp.24-38, 2006
Arslan, İ. K. (2006) . "KOBİ'lerin uluslararası pazarlama faaliyetlerinde pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi ile ilgili örnek olay analizi." Verimlilik Dergisi , vol.1, no.4, pp.24-38.
@article{article, author={İSMET KAHRAMAN ARSLAN}, title={KOBİ'lerin uluslararası pazarlama faaliyetlerinde pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi ile ilgili örnek olay analizi}, journal={Verimlilik Dergisi}, year=2006, pages={24-38} }