R. G. ÖZTÜRK And H. Ö. ÖZDEMİR ÇAKIR, "Ürün Geri Çağırma Stratejilerinin Marka İmajı ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Uygulama," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.3, no.2, pp.44-54, 2013
ÖZTÜRK, R. G. And ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. 2013. Ürün Geri Çağırma Stratejilerinin Marka İmajı ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Uygulama. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.3, no.2 , 44-54.
ÖZTÜRK, R. G., & ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö., (2013). Ürün Geri Çağırma Stratejilerinin Marka İmajı ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Uygulama. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.3, no.2, 44-54.
ÖZTÜRK, RUKİYE, And HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR. "Ürün Geri Çağırma Stratejilerinin Marka İmajı ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Uygulama," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.3, no.2, 44-54, 2013
ÖZTÜRK, RUKİYE G. And ÖZDEMİR ÇAKIR, HİLAL Ö. . "Ürün Geri Çağırma Stratejilerinin Marka İmajı ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Uygulama." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.3, no.2, pp.44-54, 2013
ÖZTÜRK, R. G. And ÖZDEMİR ÇAKIR, H. Ö. (2013) . "Ürün Geri Çağırma Stratejilerinin Marka İmajı ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Uygulama." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.3, no.2, pp.44-54.
@article{article, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK And author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={Ürün Geri Çağırma Stratejilerinin Marka İmajı ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Uygulama}, journal={JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION}, year=2013, pages={44-54} }