G. ÖYMEN, "Tüketen Üreticiden Üreten TüketiciyeDönüşümde Sosyal Medyanın Rolü," In İletişim ve Teknoloji Olanaklar Uygulamalar Sınırlar , İstanbul: Kırmızı Kedi, 2011, pp.156-175.
ÖYMEN, G. Tüketen Üreticiden Üreten TüketiciyeDönüşümde Sosyal Medyanın Rolü. 2011. In İletişim ve Teknoloji Olanaklar Uygulamalar Sınırlar , Kırmızı Kedi, İstanbul, 156-175.
ÖYMEN, G., (2011). Tüketen Üreticiden Üreten TüketiciyeDönüşümde Sosyal Medyanın Rolü. İletişim ve Teknoloji Olanaklar Uygulamalar Sınırlar (pp.156-175), İstanbul: Kırmızı Kedi.
ÖYMEN, GÖZDE. "Tüketen Üreticiden Üreten TüketiciyeDönüşümde Sosyal Medyanın Rolü." In İletişim ve Teknoloji Olanaklar Uygulamalar Sınırlar , 156-175. İstanbul: Kırmızı Kedi, 2011
ÖYMEN, GÖZDE Ö. . "Tüketen Üreticiden Üreten TüketiciyeDönüşümde Sosyal Medyanın Rolü." İletişim ve Teknoloji Olanaklar Uygulamalar Sınırlar , Kırmızı Kedi, 2011, pp.156-175.
ÖYMEN, G. (2011) "Tüketen Üreticiden Üreten TüketiciyeDönüşümde Sosyal Medyanın Rolü", İletişim ve Teknoloji Olanaklar Uygulamalar Sınırlar . İstanbul: Kırmızı Kedi.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ}, chaptertitle={Tüketen Üreticiden Üreten TüketiciyeDönüşümde Sosyal Medyanın Rolü}, booktitle={ İletişim ve Teknoloji Olanaklar Uygulamalar Sınırlar}, publisher={Kırmızı Kedi}, city={İstanbul},year={2011} }