E. TATLI, "Geleneksel Medya Kanalları," In Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi , İstanbul: Nobel, 2016, pp.188-221.
TATLI, E. Geleneksel Medya Kanalları. 2016. In Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi , Nobel, İstanbul, 188-221.
TATLI, E., (2016). Geleneksel Medya Kanalları. Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi (pp.188-221), İstanbul: Nobel.
TATLI, ERDEM. "Geleneksel Medya Kanalları." In Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi , 188-221. İstanbul: Nobel, 2016
TATLI, ERDEM. "Geleneksel Medya Kanalları." Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi , Nobel, 2016, pp.188-221.
TATLI, E. (2016) "Geleneksel Medya Kanalları", Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi . İstanbul: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={ERDEM TATLI}, chaptertitle={Geleneksel Medya Kanalları}, booktitle={ Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi}, publisher={Nobel}, city={İstanbul},year={2016} }