G. DİKMEN ÖYMEN, "Marketing of Luxury Brands, "Vertu" Case," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.31, pp.51-64, 2008
DİKMEN ÖYMEN, G. 2008. Marketing of Luxury Brands, "Vertu" Case. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.31 , 51-64.
DİKMEN ÖYMEN, G., (2008). Marketing of Luxury Brands, "Vertu" Case. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.31, 51-64.
DİKMEN ÖYMEN, Gözde. "Marketing of Luxury Brands, "Vertu" Case," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.31, 51-64, 2008
DİKMEN ÖYMEN, Gözde D. . "Marketing of Luxury Brands, "Vertu" Case." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.31, pp.51-64, 2008
DİKMEN ÖYMEN, G. (2008) . "Marketing of Luxury Brands, "Vertu" Case." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2008, no.31, pp.51-64.
@article{article, author={Gözde DİKMEN ÖYMEN}, title={Marketing of Luxury Brands, "Vertu" Case}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={51-64} }